Ce doreste turistul perfect?

Vreme frumoasa avem doar doua, trei luni scurte pe an, in rest vreme rea si tocmai de aceea suntem interesati sa ne promovam oferta agroturistica cat mai bine posibil. 

Suntem in panica cand vedem ca a sosit vara si ca strategia de marketing online nu functioneaza. Ce avem de facut? Sa tragem aer in piept si sa ne gandim la clientul perfect. De obicei, incercam sa ne promovam realizarile noastre, de parca am fi in campanie elctorala si mai putin sa ne gandim la ce doreste sa faca agroturistul nostru. Iata cateva intrebari la care trebuie sa raspundem cand ne gandim la clientul perfect: O reducere de pret ? Mai mult rasfat ? O amintire pentru ai apropia ca familie? Destindere si relaxare ca sa scape total de stres? Activitati distractive ? Ajutor ca sa invete ceva nou? 

Dupa ce raspundeti la aceste intrebari vedeti daca situl dumneavoastra ofera servicile respective. Si mai ales prin imagini expresive. La fel de mult conteaza si sa postati o mini-povestire sau un clip video pe pagina dumneavoastra Facebook. Apoi toate aceste reactualizari vor trebui sa le trimiteti clientilor dumneavoastra fideli aflati pe lista de e-mail marketing. Este mai usor sa repetati afacerile cu clientii loiali decat sa incercati ca sa capturati unul nou. Intampinati clienti fideli cu buletine informative eficiente, scurte si la obiect privind ofertele din acest an. Apoi faceti conexiuni cu firmele de turism din zona pentru a va ajuta reciproc. Astfel veti ajunge la mai multi oameni si va da sansa sa transformati acest sezon intr-unul castigator. Si amintitiva ca turismul international este o industrie de 1500 miliarde de dolari anual. Oamenii sunt inca in vacanta!

 


Cautare