Cum comunicati cu turistii veniti in pensiune ?


Felul cum comunicati cu turistii este foarte important; trebuie sa fiti clari si precisi in informatiile pe cale le oferiti, mai ales in cele legate de preturi si conditii de cazare.

 

Precizati ceea ce exista sau nu la dvs in pensiune. Daca aveti incalzire cu lemne, de exemplu, precizati in cat timp o sa fie calda apa la baie.

 

Pentru a evita inconvenientele, va recomandam sa afisati in camere, pe perete, o lista cu urmatoarele elemente:

  • reguli de respectat; de exemplu: “va rugam sa folositi cosurile de gunoi din camere si gradina”; sau “va rugam sa pastrati linistea dupa ora 22.00 seara”;

  • pretul pe camera sau persoana/noapte si pensiunea completa (daca se ofera) sau pretul de sedere / saptamana;

  • activitatile oferite de gazda in gospodarie; activitatile si obiectivele turistice ce pot fi vazute in regiune;

  • mijloace de transport/orare;

  • pretul produselor de vinzare (branza, dulceata, tuica, etc);

  • servicii din apropiere, adresa si numarul de telefon: magazinul de alimente, dispensarul, farmacia, service auto, etc;

  • numere de telefon utile: Ministerul Turismului, Autoritatea Natională pentru Protectia Consumatorilor, Politie, Pompieri, Salvare;

  • unde pot fi gasiti proprietarii peste zi: numere de telefon sau adresa, etc.

 

 

Sursa: www.afroda.ro

 


Cautare