
Un sistem de marketing eficient are ca scop satisfacerea producatorilor dar si furnizeaza consumatorilor de produse proaspete si de calitate la preturi rezonabile.
O data cu cresterea productiei agricole, au crescut si numarul de firme, din sectorul public si privat. Au aparut firme de retail, unitati de certificare si standardizarea produselor, firmele de import si export, pietele publice, asociatiile locale si nationale de fermieri, cooperativele agricole, de servicii, de credit si de marketing, grupurile de producatori si procesatori, organizatiile de depozitare, etc.
Firmele de marketing sunt necesare odata cu cresterea cererii de produse agroalimentare de calitate si in partide mari. Directorii acestor firme si antreprenorii provin din comunitatile locale agricole si non-agricole.
Astfel au aparut in spatiul rural noi meserii in procesul de distributie a produselor agricole si se asigura mult mai multe locuri de munca.
Un sistem eficient de marketing pentru micii producatori permite o mult mai buna distributie a veniturilor in randul familiilor din mediul rural.
Articole similare: MASURA 142 – Infiintarea grupurilor de producatori
www.madr.ro/pages/page.php?self=03&sub=0302&art=030202&var=030202