Sa nu sarim peste micul dejun!

Daca vrem sa slabim nu este bine sa sarim peste micul dejun si nici peste gustarea de mai tarziu.

Persoanele care vor sa slabeasca, deobicei sar peste micul dejun in incercarea de a reduce numarul de calorii. Problema este ca in cursul diminetii nivelul de zahar din sange incepe sa scada si senzatia de foame creste, iar la pranz apare o pofta puternica de a manca ceva dulce (carbohidrati daunatori), care ne mentin kilogramele in plus.

Dimineata vom incepe cu doua ochiuri, insotite de doua feliute de costita mai slaba, prajite in putin ulei de masline, si deasupra cu salvie sfarmata, alaturi de o salata de rosii cu busuioc cu cateva picaturi de balsam acetic. Astfel ne limitam la carbohidratii cei mai bogati in fibre. Datorita acestei combinatii matinale de proteine formata din oua si carne si de grasim bunem repectiv ulei si costita slaba, stomacul nostru va fi plin si ocupat cu digestia. Nu ne vom simtii flamanzi dupa micul dejun si nici mai tarziu.

Micul dejun poate fi insotit de un ceai sau de o cafea cu lapte degresat si inlocuitor de zahar. Avem deja cateva schimbari majore facute la micul dejun pentru a mai renunta la cafeau de dimineata. Vom simtii in restul zilei o stare de sanatate mai buna si multa buna dispozitie. Iar ca si gustare putem lua cateva bucati de branza mozzarella.


 


Cautare