Brandul de brutarii - patiserii Paul


In luna martie, brandul de brutarii - patiserii Paul a intrat pe piata romaneasca, dupa deschiderea primelor doua locatii: in centrul comercial Baneasa Shopping City si pe Calea Dorobantilor.

 

Prezent in 21 de tari din intreaga lume, cu 453 de magazine (326 in Franta), Paul reuseste sa pastreze elementele de baza ale unei traditii de peste 120 de ani. Ceea ce se pare ca nu le-a displacut romanilor, cele doua magazine deschise pana acum, cu 60 de angajati, ajungand impreuna la 900 - 1.000 de clienti pe zi.

 

Cunoscut mai ales de catre strainii care locuiesc in Bucuresti, sau de catre romanii care au calatorit in afara tarii, brandul Paul a intrat pe piata romaneasca in urma studierii obiceiurilor de consum ale romanilor, foarte asemanatoare cu cele din nordul Frantei.

 

Produsele cu cele mai bune vanzari au fost pana acum croissantul, pain au chocolat, escargot raisine, flute si gourmandies.

 

Portofoliul complet cuprinde 900 de produse, 300 fiind preparate zilnic. Obligatoriu, un laborator trebuie sa aiba zilnic preparate proaspete.

 

In prezent, Paul produce 43 de tipuri diferite de specialitati de paine rustica si fancy, la care se adauga produse din gamele viennoiserie si de patiserie, sandvisuri de sezon, gustari usoare, tarte, clatite sau salate.

 

Cele doua locatii au fost deschise in franciza de catre firma Moulin D’Or. Cifra de afaceri vizata pentru 2009 este de 2 milioane de euro, putin peste estimarile initiale.

 

Ingredientele folosite sunt suta la suta frantuzesti, cu exceptia unor produse autohtone proaspete, precum salatele. Faina este obtinuta dintr-un grau special, cu o productivitate mai scazuta, dar cu un gust deosebit. Painea este, deci, produsa pe baza principiilor agriculturii durabile, fara pesticide sau conservanti. In acest sens, exista un caiet de sarcini cu cerinte foarte precise, pe care trebuie sa-l respecte fiecare francizat. De aceea, pretul produselor specifice este diferit de la o tara la alta, din considerente de transport: nu e totuna sa duci faina in Belgia sau China. Foarte important este si aspectul specific al unui magazin, in concordanta cu designul traditional al brutariilor frantuzesti.

 

Locatiile Paul pun accentul pe vizibilitate, atat in ceea ce priveste pozitia magazinului si aspectul exterior (vitrinele negre sustin identitatea marcii), cat si prin spatiul de lucru deschis, pentru a se putea vedea cum se coace painea. De asemenea, francizatul trebuie sa respecte aceste standarde, asigurand o locatie de exceptie, cu laborator propriu. In acelasi timp, locatiile Paul au zone unde se poate lua si masa, si deci intra in concurenta cu restaurantele.

 

 

 

Informatii despre franchisa gasiti pe: www.moulindor.com