O noua campanie pentru eticheta de origine elvetiana

10.01.2018. Campania promotionala pentru cea mai cunoscuta eticheta de origine elvetiana incepe cu o noua revendicare.

Este vorba despre valori interioare, ce demonstreaza faptul ca produsele alimentare elvetiene au o serie de valori interioare invizibile, care le adauga valoare in comparație cu alimentele importate. Suisse Garantie si-a castigat recunoasterea excelenta a pietei, de peste 75% din totalul alimentelor, prin campania publicitara anterioara, bazata in principal pe spoturi TV cu bucatari renumiti.

Bazandu-se pe aceasta, noua campanie va încerca sa demonstreze ca produsele agricole din Elvetia, contin in plus "valori interioare". Un pahar de lapte din Elvetia nu difera fata de un pahar de lapte din strainatate si nici un ou sau un mar elvetian. Dar produsele elvetiene costa un pic mai mult fata de alimentele comparabile din strainătate.

Valorile interioare invizibile care fac diferenta, sunt: normele mai stricte privind bunastarea animalelor, agricultura mai durabila, traditia agricola, sau faptul ca alimentele elvetiene nu sunt modificate genetic (GM). Nu in ultimul rand, in spatele produselor de origine elvetiana exista locurile de munca, in agricultura, dar si in zonele din amonte si in aval. Noua campanie se bazeaza pe spoturi TV si postere.  

 

 


Cautare